Join the #BertinEnvironicsTeam
Are you the next new talent in our team?
Bertin Environics, now part of Bertin Technologies group, is a leading developer of CBRN detection devices and systems, which are used to measure Chemical, Biological, Nuclear and Radiation (CBRN) substances. The whole group comprises approximately 600 in-house talents and a partner network operating in more than 50 countries. Our main customers are military, civil protection authorities, and safeguarding organizations.
Projektityöntekijä
Environics Oy on kansainvälisesti toimiva teknologia-alan yritys, joka on osa Bertin-konsernia. Yhtiössä on alkanut uuden, konserninlaajuisen toiminnanohjausjärjestelmän INFOR LN:n käyttöönottoprojekti ja haemme projektin ajalle määräaikaiseen työsuhteeseen kolmea asiantuntijaa. Työtä tehdään pääosin yrityksen sijaintipaikassa Mikkelissä, mutta osittainen etätyö on mahdollista.
ERP -tukihenkilö osaksi IT-tiimiä
Roolissa osallistut ERP-projektin tekniseen toteutukseen ja ylläpitoon. Tehtäviisi kuuluu käyttäjätuki, järjestelmätestaus, integraatioiden hallinta sekä yhteistyö toimittajien ja sisäisten tiimien kanssa. Lisäksi avustat yhtiön IT manageria päivittäisissä rutiineissa.
Työsuhteen kesto 30.6.2026 saakka, jonka jälkeen mahdollisuus jatkaa esimerkiksi IT-tuen, järjestelmäylläpidon tai integraatioasiantuntijan roolissa.
ERP -projektin asiantuntija tuotannon tiimiin
Roolissa osallistut ERP:n tuotantoprosessien – kuten tuotantosuunnitelmien, laadunhallinnan, sisääntulevan logistiikan ja varastonhallinnan prosessien – käyttöönottoon ja testaukseen. Toimit linkkinä tuotannon ja ERP-projektitiimin välillä.
Osallistut myös tuotantoprosesseihin liittyviin päivittäisiin tehtäviin Environicsin asiantuntijoiden apuna. Kokemus tuotannon suunnittelusta ja varastologistiikasta katsotaan eduksi.
Työsuhteen kesto 30.6.2026 saakka, jonka jälkeen mahdollisuus jatkaa esimerkiksi tuotannon kehityksen, laadunhallinnan tai varastoprosessien asiantuntijana.
ERP -projektin asiantuntija hankinnan ja ostotoimintojen tueksi
Tässä roolissa osallistut ERP:N ostoprosessien käyttöönottoon ja testaamiseen, toimittajatietojen tarkistamiseen, nimiketietojen hallintaan ja rikastamiseen sekä datapoimintoihin ja datan muokkaamiseen uutta järjestelmää varten. Osallistut myös päivittäisiin tehtäviin mm. ostotilausten laatimiseen. Rooli vaatii tarkkuutta ja yhteistyötä eri osastojen kanssa. Kokemus ostotoiminnasta katsotaan eduksi.
Työsuhteen kesto 30.6.2026 saakka, jonka jälkeen mahdollisuus jatkaa esimerkiksi ostajan, tuotetiedon hallinnan tai materiaalihallinnan roolissa.
Toivomme kaikilta hakijoilta liiketoiminnan ymmärtämistä, hyviä IT-taitoja (erityisesti Excel), tarkkuutta, joustavuutta sekä kykyä itsenäiseen työskentelyyn. Työssä tarvitaan sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa. Kaikille palkattaville tehdään perusmuotoinen turvallisuusselvitys.
Tarjoamme yhteisön, jossa on hyvä ilmapiiri, vahva yhteishenki ja osaavat kollegat. Pääset osaksi puolustusteollisuuden kasvavaa ja ajankohtaista toimialaa, saat mahdollisuuden toimia kansainvälisessä projektissa ja kehittyä projektin myötä tulevaisuuden asiantuntijaksi. Tarjoamme myös liikunta-, kulttuuri- ja lounasedun.
Jos tämä työpaikka kuulosti juuri sinulle sopivalta, lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveen kera 14.11. mennessä. Kerrothan hakemuksessasi, miksi juuri sinä olisit oikea henkilö tähän tehtävään. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja paikka täytetään heti, kun oikea henkilö löytyy!
Lisätietoja antaa mielellään Eilakaislan henkilöstökonsultti Josefiina Kuusiniemi. Josefiinan tavoitat parhaiten puhelimitse numerosta 050 409 5955 tai sähköpostitse: josefiina.kuusiniemi@eilakaisla.fi.